جلسه 122 کلبه کرامت
تاریخ برگزاری جلسه: 1387/03/23
فلسفهی تعلیم و تربیت
دانلود همه پلتها | دانلود ویدئو جلسه |
طرحریزی استراتژیک / طرحریزی (24)
37 روند روابط خارجی
38 روند دیپلماسی عمومی
50 بعثت و جامعهی نبوی
53 اقتصاد و جامعهی خودفروشان (1)
54 اقتصاد و جامعهی ملکی (۱)
55 اقتصاد و جامعهی خودفروشان (2)
56 اقتصاد و جامعهی ملکی (2)
57 اقتصاد و دکترین تجارت در جامعهی تجاری
58 اقتصاد یا کدآمایی (1)
59 اقتصاد و جامعهی کاپیتالیستی (بورژوایی)
60 اقتصاد و جامعهی سرمایهداری (ایمانی)
61 اقتصاد و جامعهی سوسیالیستی و تعاونی
62 اقتصاد و جامعهی انفالی
91 جامعهی اقتصاد سرمایهگذاری
111 فلسفهی فرهنگ و حکمت ادب
-
فرآیند معماری و تکوین اندیشه تمدنی/علم طبیعی-ساینس -
فرآیند تکوین اندیشه هجری علم طریقی -
فرآیند تکوین اندیشه هجری علم حقیقی -
سیر حرکت از آرخه تا تخنه در فرآیند تکوین اندیشه تمدنی -
چیستی،چرایی و چگونگی در فرآیند تکوین اندیشه تمدنی -
معرفت فطری در فرآیند تکوین اندیشه تمدنی -
معرفت طبیعی در فرآیند تکوین اندیشه تمدنی -
معرفت فرهنگی در فرآیند تکوین اندیشه تمدنی -
معرفت اثبات گرا در فرآیند تکوین اندیشه تمدنی -
نمادگرایی در انقباض و انبساط اندیشه تمدنی -
معرفت خرد گرا در فرآیند تکوین اندیشه تمدنی -
شناخت تجربی و تحصلی در انقباض و انبساط اندیشه تمدنی -
مکتب یکم رویکرد تعلیممدار -
تعلیم -
مکتب دوم رویکرد تدریسمدار -
دکترینولوژی در تدریس -
مکتب سوم رویکرد تربیتمدار -
کالچر در وضعیت ارسطویی -
کالچر در وضعیت کانتی -
کالچر در وضعیت اجوکیشن -
تربیت خودمحور -
تربیت غیر محور -
تربیت الهی -
تربیت از منظر خضر -
دکترینولوژی در تربیت -
دکترینولوژی در تعلیم -
مکتب چهارم رویکرد تأدیبمدار -
دکترینولوژی در تأدیب -
رویکرد جامع در معماری انسان -
دکترین کالچر -
کالچر در وضعیت پایدیا