آیندهی اغوا و ارشاد (پلت)
لنزهای تماسی فعال
بازی سینمایی
مغز مصنوعی
آیندهی اغوا و ارشاد
بازیهای همراه
تلفن همراه
بازیهای روایتی
تلویزیون HD از طریق باند پهن
سندیکای محتوای پویای مجازی
تجمیع سرگرمیها در یک بسته
آغاز تبلیغات درون بازیها
تقابل فیلمهای سه بعدی
سینما ـ بازی
نخستین ورزشهای الکترونیکی پخش فراگیر
میزهای نسل نخست مجهز به فیلم و بازی
امضا قراردادهای تولید بازی توسط کارگردانهای هالیوود
سرمایهگذاری بلوکهای صنعت تبلیغات محافظهکار در تبلیغات درون بازیها
مصرف مشترک محتوای فردی
سوپراستارهای مجازی با هویت شخصی
سرگرمی خانگی هولوگرافیک
نمایشگرهای هوایی سبک فیلم گزارش اقلیت
نخستین پیش محکومیت بر اساس عادتهای سرگرمی
نخستین بحران مالی واقعی در اثر ارز مجازی
استفاده اجباری شنوندگان
کسب اسکار بهترین فیلم
کسب درآمد فوق العاده توسط سینماها
فیلم متحرک فوتو رئالیستیک
ستارگان مجازی
واسط فرمان صوتی ساده برای تجهیزات خانگی
کنسول بازی
نخستین صنف ستارگان بازی
پردههای ویدئویی با کیفیت تلویزیون
اینترنت باند پهن جهانی
عمل جراحی زیبایی و آرایشی آواتار
سوآپ تلویزیونی
اسباببازیهای دارای واکنش به عواطف
عینک دیجیتال اشعه ایکس
ممنوعیت بازی الکترونیکی
سربار عاطفی
فیلم واقعیت بدیل
کسب اسکار بهترین بازیگر توسط شخصیت مجازی
مفهوم نوین سینمای سه بعدی
عرشهی تمام سرگرمیها
فیلمهای چند پرسپکتیو
داستانهای دینامیک
بازی هوش مصنوعی
انتشار گسترده روی تلویزیون
عینکهای دیجیتال اشعه ایکس
ارگاسم از طریق ایمیل
ابزار کنترل از دور
اعتیاد به بازیهای آنلاین به عنوان مسئله ملی
روبوتهای قویتر از بشر به لحاظ فیزیکی و ذهنی
هوش مصنوعی
کاشت ویدئو و صوت در بدن
تابلوهای هنری واقعیت نشانوندی در کلان شهرها
پیوند مستقیم مغزی کامل
اقدامات هولو ـ توین در زندگی واقعی
روبوتها افسر فرمانده
سوپر کامپیوتر به سرعت مغز انسان
پوست مجازی فعال
خال کوبیهای ویدئویی
تشخیص افکار
خلق ماتریکس
نمایش تلویزیونی سبک مرد دونده
نخستین ازدواج آواتار با انسان